Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe Fx - JetCarrier


HSel

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestilte fra www.fractalaudio.com på lørdag. Valgte 3-day shipping og den kom til jetcarrier idag. Jeg betalte med mitt norske visa-kort og skrev navnet mitt på første linje og jetcarrier (+kundenr) på andre linje. Dette går jo elektronisk, så det går knirkefritt. De bare klistrer på en ferdigprinta lapp og sender avgårde. Dessuten skrev jeg på telefonnummeret som jetcarrier sier man kan oppgi (finnes på nettsidene deres).

Når det gjelder shop4you, så må du ha et slags supermedlemskap som koster noen dollar i året. Jeg tror det beste er å la være å sende mail og spørre om alt mulig rart. Her er det mange tusen kroner å spare. Blir vel 6-7000 ift G66 tror jeg.

Endret av MasterPaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg bestilt Axe FX Ultra fra JetCarrier sitt Shop4You program.

Ett problem dukket opp da vel og merke.

Jeg tenkte jeg skulle ha med det midibrettet, MFC-101, men alt skull ebetales via paypal, og jeg måtte betale en og en vare i slengen..

Nå viste det seg det at kontoen min på paypal hadde en "begrensning".

Er det noen som vet hvordan jeg redigerer den?

Heh.. Etter Axe'n var betalt, så var det stopp gett, enda bankkontoen min har det som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det, men fikk svar fra support at dette var en automatisk sikkerhetsgreie, og jeg kan ik bruke kontoen min fra banken min automatisk lengre, og få paypal til å trekke den før neste mnd..

De hadde en imit for autotrekk.

Jeg å heller overføre penger fra banken min og til paypal kontoen min. Da kan jeg handle mer før mnd. er omme..

Snålt system, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat ut fingeren selv og gikk inn for å bestille...

--"The Axe-Fx Ultra Effects Processor is not currently available. Please contact us for availability of this item."

Jaja... får nå i allefall tro at de får inne nye raskere der enn hos g66.

Får vel lete etter brukt i mellomtiden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat ut fingeren selv og gikk inn for å bestille...

--"The Axe-Fx Ultra Effects Processor is not currently available. Please contact us for availability of this item."

Jaja... får nå i allefall tro at de får inne nye raskere der enn hos g66.

Får vel lete etter brukt i mellomtiden da..

Ser det der..

På statusen min hos JetCarrier, står det bare "bestilt" :S

Pengene har hvertfall forlatt min konto, så håper jo jeg slipper å vente til Januar liksom :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.