Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

les paul


gitarfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er sikkert mulig og finne en Gibson Les Paul Standard Faded 2008 mod. for rundt 8000kr brukt.

Disse ble solgt ny fra butikk for rundt 11.000,- dette året - da for det meste med Honeyburst finish og hardcase... Og for prisen så er det knallgode gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en slik som Yngtchie postet, og jeg kan love at det er en helt fantastisk gitar!

edit; selv om det jo skal sies at den har litt annen lyd enn en "vanlig" LP med to humbuckere da den har P90-pickups, men den låter på ingen måte dårlig. Personlig liker jeg P90 bedre enn buckere, men det er jo en smakssak.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny Gibson (Standard, Studio eller SG) til 8000,- kan jeg ikke forestille meg at du får tak i. Har sett Les Paul Standard i underkant av 10000,- på Finn nå og da, oftest Classic eller Faded.

Jeg ville uansett gått for brukt, det er IMO bedre valuta for pengene. Jeg ville spart litt til og gått for en brukt Standard. Jeg har ikke helt sansen for Studio gitarene men det er vel bare en smakssak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

eg har tenkt å kjøpe meg en billig gibson les paul (ikke brukt)

under 8000kr

eg spiller mest rock og blues:)

noen forslag?

Gibson Les Paul Junior, faded med 1xP90

Gibson Les Paul Studio (brukt)

Gibson Les Paul BFG (Beaten, Fucked up Guitar?)

Gibson Les Paul Faded (brukt)

...eller vær fornuftig å kjøp en brukt japansk (Edwards, Greco, Burny, Orville)!! De fleste modellene er IMO bedre enn "billig-Gibson" ;) Ligger en dritfin Greco EG-450 på Finn akkurat nå (nei, det er ikke jeg som selger)! Veldig bra Les Paul til kr. 4500,-! Har selv en Edwards, og kunne ikke tenkt meg å gå tilbake til Gibson igjen.....ivertfall ikke før at jeg får det for meg at det stå Gibson på headstocken. Med den kvaliteten Gibson holder i dag kommer ikke det til å skje med det første :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.