Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metal band fra Drammen søker gitarist


RockeRoy

Anbefalte innlegg

Things In Trees(myspace.com/thingsintrees)spiller musikk i sjangeren Semi progressiv melodisk death metal.. eller noe sånt:D Har lenge vært et enmansprosjekt, men nå som jeg har masse bra låtmateriale syns jeg det er på tide å stable et band på beina. Spiller gitar og gjør vokal selv og har fått med meg tre gode venner og dykige musikere(Trommer, bass, Synth), men mangler en gitarist til. Vi øver i Drammen hvor vi har et veldig bra og rimelig øvingslokale som vi har tilgang til å spille når som helst på døgnet. Vi er alle rundt 27 år, men alder spiller selvfølgelig ingen rolle.

Det som spiller noen rolle er at du har lyst til spille så mye som mulig og at du er relativt dyktig. hør på de låtene som ligger på myspace.com/thingsintrees.

Planen er å få spikra og perfeksjonert de låtene som ligger der pluss et par låter til som snart er klare, vi har ikke dårlig tid så det er god tid til å lære låtene. Etter det er du hjertelig velkommen til å bli med på den kreative prossesen med å mekke nye låter.

Så hvis du liker greia vår og har lyst til spille med oss(eller om du lurer på noe). send meg en mail som er: rab.83@live.no

Rock on Things In Trees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.