Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som bygger flight case´er på forumet?


Anbefalte innlegg

Titt titt.

Jeg lurer på om det er noen her som bygger flights. Jeg ønsker å kjøpe en til toppen min, men i og med at den er heimsnekkra er det en passe uortodoks størrelse på den.

De som har fulgt mine DIY-tråder vet at snekkerier ikke er en av mine sterke sider, og derfor vil jeg slippe å bygge den selv.

Jeg har snekkervenner, men erfaring på flight-fronten er bra da det er litt polstring osv inne i bildet.

Ta kontakt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å lage flight er ikke så vanskelig. Bare du klarer å kappe alu- profilene i riktig lengde, gjør det ikke noe om treplatene blir litt skjeve, fordi innfestingen i aluprofilen "fjerner" det problemet. Det går helt fint å kappe aluprofiler med riktig blad og en god stikksag. De selger profiler på clas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig "durkdreven", men det som gjelder, er å få aluprofilene like lange. Treplatene er det litt slingringsmonn på.

Angående utstyr, på Clas selger de en gjerdesag uten sleide til 499 kroner. Med et fintannet sagblad til, kanskje et par hundre ekstra, gjerne med negativvinkel på tennene, så erman i havn på "ekspertutstyr". Har man noe slikt blir jobben mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.