Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

netlessons


geeo

Anbefalte innlegg

Halla balla!

Lenge siden jeg har vært online. Hovedsakelig fordi jeg har en defekt laptop inne på service. Den er funksjonell om ikke så alt for lenge.

Først litt backtracking - jeg har enda min kjære JPM P2 stående. :evil: Har også fortsatt mitt kjære mesa rack. :twisted: Nytt er at jeg er på tur å kjøpe POD PRO rack. :D Utenom gear er bandet etablert, og vi holder på å lage musikk! :mrgreen:

Så tilbake til dagens lille tema:

:arrow: Skal endelig få laget de webcam lessons jeg har lovet dere.

Men først må jeg få pod racket og laptopen. :x

Men ville bare få litt info først. Hva vil dere lære?

Husk, dette er hovedsakelig til nybegynnere og viderekommende. Dersom du kan rive igang vill Vai spilling, da trenger du ikke dette :lol:

Dette er min liste, så langt:

:arrow: Bending

:arrow: Legato

:arrow: Picking (flere varianter)

:arrow: Tapping

:arrow: Sweeping

:arrow: Floyd rose wild-a-booo!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Ang teori - vel... kan vel ha litt stasj om det. Men har ikke lyst å sitte og forklare over webcam. Men kanskje jeg endrer mening. men iallefall- den tid, den sorg.

Til slutt, så vil jeg understreke at dette ikke bli live opptreden. Lager en film og sender den rundt. Dette er lettere og MYE MYE MYE bedre for deg som vil lære. Du kan se det om og om og om og om og om og om og om igjen.

Dersom du vil være en sang. Se meg spille noe. Så kan jeg forøvring gjøre det. Men dersom det er metallica, så kan du ta fingeren din og stikke den LAAAAAAAAAAAAANGT opp i ræva di!!!! :wink:

Bare sånn at det er sagt.

Ha videre en shreddy day!

vi pjattas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tenkte jeg ikke skulle kommentere forrige, men nå må jeg bare !!

St.Wanker er den FET??

Med de bøttene til Ulrich så høres det veeeldig spinkelt ut spør du meg!

missforstå meg rett....aksepterer at du liker den, kan bare ikke skjønne at den er FET !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kian - yepp! hadde vært genialt!

ang metallica - dem er tøff, men det er ikke noe du setter deg ned å bryner gitarteknikker over. kirk er ganske straight-forward, for å si det sånn... no offence ovenfor dem som sliter med metallica greier, men tro meg når jeg sier at det fins MYE MYE MYE verre greier. kan jo si i retning av Michael Angelo :twisted: :twisted: :twisted:

Men jeg ville ikke ha en for og imot diskusjon om metallica!! bare sånn det er sagt.

håper vi nå kan gå tilbake til utgangspunktet;

NETLESSONS!!!

so my apprentices, what to learn? :wink:

may the force be strong while you shredd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.