Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiolin


Satriani}

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hørt at buen til  fiolinen faktisk noen ganger kan koste mer en selve fiolinen.  :shock:
Hehe, jævlig dyr bur og jævlig billig fele da :wink:

En brukbar fiolin får du for en 6-7000 tror jeg, men skal du ha en ganske god en må du opp mot 15000+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er instrumenter som fiolin, trompet, tuba, klarinett osv. på vei ut. De egner seg dårlig for dagens musikk.

Det som gjelder i dag er gitar, bass gitar, trommer og keyboard.

Og kassegitar(med stålstrenger!), 7-strengs gitar og baritone gitar :wink:

Lær å spille noe annet :shock: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er instrumenter som fiolin, trompet, tuba, klarinett osv. på vei ut. De egner seg dårlig for dagens musikk.

"Dagens musikk"? Sprøyt, fanteri og tullprat mener nå i alle fall jeg. Neida, disse instrumentene er sikkert ikke særlig godt egnet til musikken du spiller, men å si at de ikke egner seg til dagens musikk er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er instrumenter som fiolin, trompet, tuba, klarinett osv. på vei ut. De egner seg dårlig for dagens musikk.

"Dagens musikk"? Sprøyt, fanteri og tullprat mener nå i alle fall jeg. Neida, disse instrumentene er sikkert ikke særlig godt egnet til musikken du spiller, men å si at de ikke egner seg til dagens musikk er bare tull.

Det er ikke det at jeg har så mye mot disse instrumentene (med unntak av trompet, men det er av personlige grunner), jeg har bare ikke hittil hørt en sang jeg liker som inneholder dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er instrumenter som fiolin, trompet, tuba, klarinett osv. på vei ut. De egner seg dårlig for dagens musikk.

Fiolin brukes no mye i moderne musikk og, som strings, og bakgrunnsgreier. My filmmusikk med bla. fiolin og :wink: Filmmusikk ruler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.