Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Eric Clapton 9. juni 2011!


robert92

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Kødder du?!?! Syykt

Hvis jeg får penger til dette blir det et temmelig sykt år for min del. Pink Floyd(Roger Waters), Russetid, Clapton og Roskilde. :)

misunner deg! ser du også liker mark knopfler, han så jeg på norwegian wood i fjor:) han derimot sparte på kruttet i og med at han hadde problemer med ryggen, uansett ble det en knall konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?!?! Syykt

Hvis jeg får penger til dette blir det et temmelig sykt år for min del. Pink Floyd(Roger Waters), Russetid, Clapton og Roskilde. :)

Har foreløpig russetia og Clapton:P men vurderte også Roger waters!

Også har pappa hinta til at det ligger Top Gear billett til meg i bursdagsgave;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clapton har det fremdeles, det hersker det ingen tvil om! Når det er sagt, skulle ønske jeg var en av de heldige som var i Royal Albert Hall i løpet av 4 dager i mai 2005. Cream hadde da 4 gjenforeningskonserter, 37 år etter at de sist holdt en hel konsert. Har den offisielle DVDn fra disse konsertene, og jeg blir fremdeles slått ut av hvor bra de fremdeles var. Clapton var yngst den gangen med sine 60 år, og med kun bass og trommer som backing var det Clapton som måtte fylle inn i store deler av lydbildet. Det klarte han helt greit, og han uttalte selv etter denne konsertserien at han måtte gi jernet langt mer enn når han holder solokonserter i og med at han da har et stor band.

Kunne godt ha tenkt meg å se han på Norwegian Wood. Kommer Eagles? Vel, de så jeg med hele den klassiske besetningen i Oslo spektrum sommeren 1996, og har ikke tenkt å bruke penger på et Eagles uten Don Felder på gitar. De sparket ham for en del år siden pga at han ville gi en gratiskonsert til fansen....eller no' sånt døllt!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.