Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Test av R6, SX tele og Epi black beauty


CastorFiber

Hva liker du aller best av de fire klippene?  

60 stemmer

  1. 1. Hvilket klipp liker du best?

    • Jeg liker klipp 1 best
      14
    • Jeg liker klipp 2 best
      30
    • Jeg liker klipp 3 best
      0
    • Jeg liker klipp 4 best
      16


Anbefalte innlegg

Skulle vært morsomt med en tilsvarende blindtest med en overdrive-pedal, hvor vi har noen "jalla" multieffektbrett, boss, digitech mot noen av de virkelig dyre pedalene. :-)

Kjøper du noen virkelig dyre pedaler og sender dem til Castor så kan det ordnes =p Men ja det hadde vært fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig tråd :)

Har hatt det litt travelt så jeg har ikke vært pålogget på en tid, og mistet dermed sjansen til å tippe, men jeg må si jeg syntes det var vanskelig å plukke ut alt annet enn epi'en (som låt umiskjennelig epi LP humbuckere) ved første gjennomlytting. Jeg måtte åpne lydfilen i audacity og sammenligne segmenter før hjernen min klarte å danne mønstrene av variasjoner som fortalte meg at to av sporene var ganske like med unntak av det rent tonale. Det hele sier ganske mye om pickuper kombinert med mye vreng spør du meg :D

Om jeg skal tippe, så ville jeg tro at RS kit'et har potensiometere med andre verdier enn de originale Gibson pot'ene. Det forklarer den tonale forskjellen. Jeg vil tro alle som har prøvd 250k vs 500k potensiometere i en strat f.eks skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.