Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker musikere, band rundt Stavanger


Toften

Anbefalte innlegg

Søker folk å spille med rundt Stavanger området. Sjølv har eg spelt gitar i rundt 5-6 år nå. Går første året på musikklinja ved St. Svithun. Er glad i ein del band og artistar, men blant dei som står sterkast er Miles Davis, John Coltrane, Wes Montgomery, The Black Crowes, Motorpsycho, Free, Led Zeppelin, Noora Noor, Stevie Wonder, Jimi Hendrix osv. Med andre ord likar eg godt sjangre som jazz, soul, blues, funk og rock. Av sjangre eg har spelt mest så er det vel blues/soul, funk og rock. Så visst du er interessert så ta kontakt, så er eg alltid med på ein jam. Visst du lurar på meir, så er det bare å sende meg ein mail.

E-post: kosstofte@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølv har eg spelt gitar i rundt 5-6 år nå.

Det forklarer hvorfor du er såpass god, jeg husker deg fra UKM-fylkesfinalen i Tysvær :P

Det kan være at jeg blir med på en jam eller to, som trommis tenker jeg (eller som bassist, siden du spiller gitar) :D

Liker vel egentlig best sytti- og åttitallsrocken/heavyrock, men er glad i variasjon :P Funk, blues og rock, gjerne blandet, er veldig tøft :D

Har to band fra før av og litt småprosjekter, så jeg har egentlig nok å gjøre, men en jam er vanskelig å si nei til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.