Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spm! CI2 + Cubase AI5


Nameless

Anbefalte innlegg

Har du vært inne i kontrollpanelet på windows og satt eksternkortet som standard inn og avspillingsenhet?

Huff pleier alltid å stille dette spørsmålet først :) skyt meg om det er det som er problemet :blush:

Hvis ikke forsøk først å installere ATI USB-Driveren som ligger PÅ packard bell sine sider:

http://global-download.packardbell.com/GDFiles/Driver/USB/USB_ATI_1.0.7.0_Vistax64Vistax86_A.zip?acerid=633989681641549118&Step1=Notebook&Step2=EasyNote&Step3=EN%20TJ61&OS=V10&LC=en&BC=Packard%20Bell&SC=EMEA_19P

pakk ut installer, restart og test.

Hvis det ikke hjalp kan du oppdatere BIOS, det KAN være risky, men går som oftest helt smertefritt.

Bios oppdateringen kan du laste ned her: http://global-download.packardbell.com/GDFiles/BIOS/BIOS/BIOS_PackardBell_1.14_A_A.zip?acerid=634025852095670194&Step1=Notebook&Step2=EasyNote&Step3=EN%20TJ61&OS=V10&LC=en&BC=Packard%20Bell&SC=EMEA_19P

Pakk ut og gå inn i Winflash32 hvis du kjører 32bit Win7, gå inn i Winflash64 hvis du har 64bit win7.

Høyreklikk på exefila og velg kjør som administrator og følg veiledningen på skjermen.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Akkurat nå virker det som (flaut som det er) at det kanskje har løst problemet :P - Satt lydkortet som standard av- og innspillingsenhet, og til nå etter ett kvarters prøvespilling så har det ennå ikke oppstått noe tull. Så Takk for alle svar :) - Skal si ifra om det oppstår noe mer tull.

Og takk så mycket for løsninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har same lydkort som du, hadde et lignende problem. Midt i innspillinga ble lyden helt forvrengt og jævlig. prøvde og kallibrer bufferstørrelsen innstalere nye drivere osv

ingenting hjalp. Fant ingen annen rå, så jeg ble bent fram nødt til å lese brukanvisninga. nederst på side 23 sto det. Is the network adapter running? Disable the suspected network adaptor. Some netwok adapters can cause noise :D

Og by the way den amp moddeleringen i al5 syns jeg er ræva :P jeg får mye whitenoise med den

Endret av MadFish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.