Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stratmania


ErlendB

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Denne gangen har jeg lagd noe mer skittent. ESP er byttet ut med Stratocaster stemt i drop c, resten av utstyret er det samme som vanlig.

Har også brukt en annen skarptromme enn det jeg pleier. Bruker "Slingerland" på poprocksettet istedenfor noen av skarpene i Drumkit From Hell. Synes resultat ble bra, hva synes dere om trommelyden?

Er litt usikker på hvordan dette blir mottatt i og med at jeg vanligvis spiller annerledes, men håper på god mottakelse.

Utstyr:

Fender Stratocaster Japan

Guitar Rig 4

Cockos Reaper

EZdrummer

Stratmania

Kommentarer, kritikk og ros tas imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var kult! :D Soloene var litt Mastodon-aktig, hvertfall den første! Trommene var veldig bra! :)

Takk for det!

Nydelig skarp, og tilogmed ei lita kubjelle inni der, et sted

:)

Liker det du lager.

Tørrheten som var i trommene forrige gang, hørte jeg ikke nå. muligens pga at det var lengre bak........ på enn måde

:)

Tok til meg tipsene fra deg, vettu ;)

La på mer "room" på trommene og brukte en luftigere skarp, er fornøyd med resultatet! Takk for at du tok deg tid til å kommentere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven Erlend!

Dette er bare sykt digg,som alltid! :D

Likte trommene også veldig godt :)

Takk for det, Ole!

Begynner nesten å bli lei av å si det, men veldig bra, Erlend! ;) Nå ble det litt mer mat i skarpen også, ja.... :)

Tusen takk! Tok til meg tips vettu.. Kjørte "slingerland" med mye room og EQ, synes alt i alt det ble bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.