Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til koblingsskjema


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen som kan mekke koblingsskjemaer for pickups her? Sliter med å finne et koblingsskjema for HS-konfigurasjon.. Separat volum for hver pickup og master tone. Noen som har litt peiling og kan slenge sammen ett i paint eller photoshop eller noe for meg? Har funnet nesten det jeg leter etter her: http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/schematics.php?schematic=1h1phat2v1t3w , men den Phat Cat-greia har bare én kabel, mens stratpickupen jeg skal sette i har to! Er den ene bare jord kanskje? Har ikke så veldig bra peiling på dette, så fint om noen kan opplyse meg litt :) På forhånd takk hvis noen gidder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Phat Cat saken ser ut til å ha en skjermet kabel. Hvis du ser på det vedlagte bildet (cut & paste fra skjemaet du linket til) har jeg makert skjermen (som også er jordlederen) og signalet. Skjermen er loddet til potmeterhuset og signalet til den venstre koblingen på potmeteret. En av ledningene på pickupen du skal montere er kanskje grønn eller svart. Den er trolig jordlederen og skal loddes til potmeterhuset. Den andre skal til den venstre koblingen på potmeteret.

DJ

--

post-7454-057555600 1287441287_thumb.jpg

Endret av DrJustice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Phat Cat saken ser ut til å ha en skjermet kabel. Hvis du ser på det vedlagte bildet (cut & paste fra skjemaet du linket til) har jeg makert skjermen (som også er jordlederen) og signalet. Skjermen er loddet til potmeterhuset og signalet til den venstre koblingen på potmeteret. En av ledningene på pickupen du skal montere er kanskje grønn eller svart. Den er trolig jordlederen og skal loddes til potmeterhuset. Den andre skal til den venstre koblingen på potmeteret.

DJ

--

Aha, skjønner. Så det blir på en måte det samme da :) Da burde vel det koblingsskjemaet funke! Var det jeg trodde. Er vel en svart kabel, ja. Flott, takk skal du ha!

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.