Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarsjapper i London


Fremmed

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg skal til en tur til London i starten av november, og har en slags plan om å ta med meg en gitar hjem igjen.

Men akkurat gitarer er ikke noe jeg har shoppet der borte før, så jeg har ingen aning om hvor jeg skal gå.

Jeg trenger mao tips om fine gitarsjapper i London.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at det ikke er spesielt billig i Denmark street. Hvis du vet hva du skal se etter, så kan du også gjøre gode kjøp i en av Londons mange pantelånesjapper, men det kreves som sagt at du er i stand til å sortere skitt og kanel selv. Man kan ikke forvente at innehaveren har stort greie på gitarer der, og man finner både overprisede gitarer såvel som enkelte godbiter.

Forretninger litt utenfor sentrum kan også være en god idé å sjekke ut. Jeg har ikke navn på noen, men har sett det tipset gitt som et alternativ til Denmark. Selv om du ikke skal handle, er gaten verdt et besøk. Den er ikke lang, bare en liten gatestump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve gatestumpen Denmark Street er ikke så lang nei, men du verden så mange japanske gitarsamlere du treffer der. Sist jeg var der var det så mange av dem at jeg trodde jeg hadde funnet hekkeplassen deres :lol:

Har funnet effekt-bokser til mye høyere pris i Denmark Street enn hva de forlanger i hvilken som helst sjappe her i landet, så du bør absolutt vite litt på forhånd før du blar opp pund-sedlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe dem og spørre om de kan ta inn gitaren uten at du nødvendigvis må kjøpe den? Det står jo bare at den ikke er på lager. Stedene jeg linket til er fysiske butikker og ikke hentelagere, så du burde kunne få prøvd gitaren uten å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Peter Cooks guitar world. Ligger i Hanwell, en av Londons skitnere suburbs. Har handlet ting veldig billig der tidligere.

En annen fet vintagebutikk (ser ut som dette er i ferd med å bli en samletråd om london) er New kings road guitar emporium. Verd å sjekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.