Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt bandutstyr, tips?


Damemagneten

Anbefalte innlegg

Vill tipse litt om denne: http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1065

som jeg selv har fipla litt på. Skarptromma er veldig imponerende, fordi den faktisk kjennes ut som "the real deal", og ikke bare en gummimatte.

Det ser også litt billigbygget ut, men det funker veldig bra. Mange av de som har "mye rør" pleier å stå rart, og festepunktene blir lett bøyd eller knekt, her slipper du slikt. Hvis du kjøper deg EZ drummer, og kopler settet til pc'n din, så blir jo lyden også nermere perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare sånn for å informere dere ikke-frifond-søkere, man kan ikke spare pengene da det er en frist på når man må levere inn rapport med kvitteringer og slikt, ellers må man betale tilbake pengene.

Joda, er klar over det, men man har jo gjerne et halvår på seg eller noe slikt, og det bør jo ikke være uoverkommelig å oppdrive en tusenlapp eller to på såpass tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å informere dere ikke-frifond-søkere, man kan ikke spare pengene da det er en frist på når man må levere inn rapport med kvitteringer og slikt, ellers må man betale tilbake pengene.

vi søkte for noen år tilbake, og vi har ikke levert noen ting. Har fremdeles litt igjenn hvis jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi søkte for noen år tilbake, og vi har ikke levert noen ting. Har fremdeles litt igjenn hvis jeg ikke husker helt feil

Da er det nok Frifond-representanten hos dere som ikke har gjort jobben sin. Etter det jeg har fått med meg, er det ganske klare retningslinjer ifht. midler fra Frifond. Mener at det er en på forumet som jobber med Frifond som kan oppklare. (Er det Hallstein, tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig stille meg bak Marthey her. Det føles ikke bra å spille på det, det er trangt, det er ingen muligheter for oppgradering (såvidt jeg vet), og det er i mine øyne virkelig ikke verdt pengene. Har snakket med flere erfarne trommiser som er enige med meg.

Om dere så finner på å kjøpe det, sørg nå for guds skyld for at trommisen deres får prøvd det skikkelig så dere er sikker på at han liker å spille på det, da det har få justeringsmuligheter ift et skikkelig sett med ordentlig rammeverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.