Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker metalband Bergen.


embedded

Anbefalte innlegg

Søker band i Bergen. Spiller gitar, men kan prøve meg som vokalist eller bassist også. Er ute etter å spille deathmetall eller groove, men er up for det meste! Har mye ideer løpende, og vil ha noen å leve ut kreativiteten med, samt få nye budz som er med på en øl og ti. Er 21 år gammel, studerer og bor ved Bergen sentrum.

Lever i en metallboble, men liker å smelte sammen forskjellige ideer. Band som står meg nært er Gojira, Opeth, Meshuggah, Mastodon, Satyricon, Behemoth, Sylosis, Morbid Angel, Textures, Job For A Cowboy, TesseracT, Whitechapel, Karnivool, Born of Osiris, Bring Me The Horizon, DevilDriver - ja mye forskjellig!

Endret av embedded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg er 18 år gammel, spiller gitar og er ute etter band, helst et seriøst bandprosjekt. Hva spiller jeg? Jeg spiller metal, for det meste metalcore/progressive saker. Er veldig glad i sære rytmepatterns, breakdowns, og ikke minst kontraster. Hva jeg ser etter er å gjøre noe få i bergensmiljøet har gjort før, få i gang et skikkelig Djent band ville vært en drømmesituasjon.

Band jeg liker, ranket fra hva jeg hører på nå for tiden.

Born of Osiris

Periphery

TesseracT

Miss May I

Cloudkicker (fantastisk enmannsprosjekt)

Animals as Leaders

We Are The Illusion

Liker også mer kjente ting, som Lamb of god, Killswitch Engage, As i lay Dying, August Burns Red etc

Ta kontakt på haakon_h92@hotmail.com msn eller mail, fåretrekker msn

Håper på positivt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.