Web Analytics
Jump to content

Hvilke gitarbutikker er verdt å ta turen innom?

Discovery69
 Share

Recommended Posts

I Oslo så er det vel best (eller hvertfall størst) utvalg på Imerslund 4sound og Myhrbraaten, men der har hvertfall jeg erfart at det skorter litt på både service og kompetanse (spesielt det siste). Guitar Workshop på Bekkestua har derimot litt mindre utvalg, men både fantastisk service og kompetanse. I tillegg så har du Riff med medium utvalg og helt grei service. Jeg syns alle de nevnte forsåvet er verdt et besøk, men det stedet jeg helst legger igjen penger er på Guitar Workshop.

Synes Riff har upåklagelig service, hyggelige folk! Handler det meste her, siden det ikke er langt å gå...

Guitar-Workshop har jeg også god erfaring med. Virker som de er litt "pro" Fender der også ;)

Ellers anbefaler jeg virkelig alle å ta seg en tur innom Tre45 hvis de er i Trondheim. Her snakker vi stort utvalg! Ta en prat med Geir Falck selv, utrolig kul og serviceinnstilt fyr! Han er å finne i gitarverkstedet. Og trenger gitaren din service så tipper jeg at det er en av de beste gitarverkstedene å levere inn gitaren hos...