Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et ønske til tHeMuTh|n


Gjest Emperoar

Anbefalte innlegg

Gjest Emperoar

Kunne du laget en video som omhandler teori? Helt fra begynnerstadiet.

Det hadde jeg satt veldig stor pris på.

Er veldig mye greierer å lære fra video, enn å lese det.

Synes de forrige filmene dine var veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Her kan alle poste hva dere mener om undervisningen. Riv dere løs med spørsmål, ris og ros. Men hold dere til tema. Vi vil drive streng moderering her for å holde oversikten.

Hvor hjelper det meg? Står ikke at man kan komme med forslag til nye undervinsninger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Jeg forstod det ikke slik, da synes jeg han kan omformulere det han har skrevet. Men nå var ikke poenget med denne treaden å diskutere hvorvidt det var slik det var ment. Synes dere skal moderatorene ta seg av evt. flytting av poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å avslutte disse undervisningsvideoene. Grunnen er at jeg ikke har tid. Og slik forumet har utviklet seg de siste månedene, med krangling og tull og tøys og teite poster, så orker jeg heller ikke å PRIORITERE å ta meg tid for å få det til.

Men jeg kan jo spille ballen videre til noen andre som faktisk har overskudd til å leke musikkbarnehage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Kjipe greier. Dumt at noen stupide individer skal ødelegge for alle oss andre. Er vel ikke helt uskyldig selv, men tenkte jeg skulle ta meg sammen og heller bruke forumet til min egen fordel, istedenfor å bare poste piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.