Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD!


Alfi27

Anbefalte innlegg

Joda, jeg kommer sikkert til å endre mening. Men da har jeg hvertfall en veldig fin gitar i samlinga :D

Akkurat nå synes jeg at den er veldig god. Hvis jeg hadde kjøpt meg en slik Mayones så hadde jeg ikke merka stor nok forskjell (enda) at det hadde vært verdt prisforskjellen. Takk til alle :) håper jeg blir fornøyd med lyden.

Det var ikke for å være frekk mot snobbene her :lol: neida, men jeg sier det nettopp fordi jeg ikke merker noen særlig forskjell på gitarer som koster dobbelt så mye. Den var midt i blinken, og :D

Jeg betalte 4800,- inkl postoppkrav.

Og der kom ydmykheten ja! :) Håper du får masse glede av gitaren! (Noe sier meg at det gjør du... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med fet børse!

Takker! :D

@Audun: tror du dette er det første jeg har kjøpt av utstyr? Jeg har kjøpt rundt 7 pedaler (og solgt 6), kjøpt 2 amper (ikke solgt noen) og kjøpt 3 gitarer, og i tillegg diverse rekvisita.

Og selv om jeg "nettopp" har begynnt å spille, vil jeg si jeg er ganske flink :)

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny gittar, Alfi!

Jeg trodde forøvrig at det var "bad form" å komme med kritiske bemerkninger i NGD-postene..... New Guitar Day-poster er da soleklart en spontan lykkeerklæring, og folket må da for svingende holde seg for gode til å poste "joa, sikkert grei nok gitar dette, men snakkes senere når du er like erfaren som meg, du gutten min..."

La nå gleden vare så lenge den kan.

Helsikes sårføtte gledesdrepere....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny gittar, Alfi!

Jeg trodde forøvrig at det var "bad form" å komme med kritiske bemerkninger i NGD-postene..... New Guitar Day-poster er da soleklart en spontan lykkeerklæring, og folket må da for svingende holde seg for gode til å poste "joa, sikkert grei nok gitar dette, men snakkes senere når du er like erfaren som meg, du gutten min..."

La nå gleden vare så lenge den kan.

Helsikes sårføtte gledesdrepere....!

Det har du selvfølgelig rett i, men når trådstarter i sin lykkerus finner det for godt å på en måte "gjøre narr av" og antyde at de som har litt dyrere utstyr ikke har peiling på hva de snakker om, må man få lov til å si hva man synes om det. Jeg har forøvrig heller ikke sagt noe negativt om gitaren.

Alfie: Det er ikke noe poeng i å ha kjøpt og solgt mest utstyr her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.