Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Institute of Technology


MarkusTheRocker

Anbefalte innlegg

Mulig dette spørsmålet er helt på trynet, men men. :lol: Må man være født som musikalsk ener med absolutt gehør osv for å kunne komme inn eller ha en sjanse på disse skolene, eller kan en vanlig person med brennende interesse og vilje til å jobbe hardt gjøre det like bra? Beklager hvis det er dumt, men har et inntrykk av at man må ha et spesielt medfødt talent for "å få lov til" å ha musikk som mere enn en hobby. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på MI krevde de såvidt jeg husker ikke noe som helst. Det handla mest om å vise at du hadde penger til å dekke skolen osv. Jeg sendte inn en kassett (I know, det her er en stund siden ass....) men jeg veit da pokker om noen i det hele tatt hørte på den. Det var ihvertfall folk der den gang som bar tydelig preg av ikke kommet inn på bakgrunn av ferdigheter på gitar.

Skal du ta en bachelor er det noe helt annet for det er vanlig studieopptak og da kreves studiekompetanse.

Han kompisen som jeg besøkte på Berklee var å prøvespilte for scholarship i London. Jeg tror ikke han fikk detmen dro over til slutt allikevel.

Det er uansett ingen som bør gå og bekymre seg over om de er bra nok osv. Jeg har sett folk stagnere på alle nivåer. Det var folk på MI som spilte dritfett når de kom og spilte akkurat likt når de dro. De var ikke spes interessert i å lære noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Du trenger kanskje studiekompetanse?

Man trenger ikke å ha gått på musikklinjen. Det er en grunn til at det som regel er inntaksprøver :-)

Tar studiekompetanse nå, men uten musikk. For å gjøre en lang historie kort, så begynte jeg ikke å spille før et par uker etter at jeg hadde søkt meg inn på første året almennfag (også kalt studieforberedende). B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Høres nesten litt sykt ut å sylte seg ned i gjeld for å bli god i musikk/gitarspilling.

Med lærelyst og en god del selvdisiplin kan man bli dritgod for ett par laken i undervisnings-materiell og sangbøker.

Er man ung og vil leve av det, skjønner jeg jo godt at man vil drive med musikk og lære av folk med peiling resten av skolegangen, men flere hundretusen i året hørtes drøyt ut da.

Endret av Borgelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Eg er klar over at dette er ein gamal tråd, men sidan trådstartar er sopass ung tek eg meg tida likevel. Eg søkte i si tid om støtte for bacheloren ved GI, og fekk ei førebels finansieringsgodkjenning av lånekassa utan problem. No blei det heldigvis aldri til at eg reiste (det er etter kvart andre interesser enn gitaren som har teke over), men det skulle ikkje vere noko problem å få dette godkjend; i det minste ikkje om du greier å redusere studietida ned til tre år.

Amerikansk High School er eitt år kortare enn den norske vidaregåande skulen, og ein kompenserer difor med å ha "allmenndanningfag" tilsvarande om lag eitt skuleår i bachelorgraden. Dette året får du i utgangspunktet ikkje stønad frå Lånekassen om, men du kan koma deg rundt det ved å ta eitt årsstudium ved eit humanistisk fag i Noreg. Klarer du det går det sikkert an å gylle timeplanen sin meir enn det som i utgangspunktet er planlagt, og ta ein del slike fag ved sidan av; skulle det vere interessant trur eg UiO tilbyr studentar å ta enkeltfag; korleis det i so høve er med å få ta eksamen er eg usikker på, men det kan vere lurt å sjekke ut. Her må eg til slutt oppmoda om at du tek kontakt med dei direkte. Send MI gjerne ein epost allereie no, og ein ny ein når tida nærmar seg, berre for å høyre om ting er likt.

Elles trur eg det er mogleg å hoppe over fag du allereie kan visa meistring i, som betyr at ein kan korte ned studietida (eller i det minste studiebelastinga) ved å byrje å jobbe med ein del fag allereie no. Høyrelære er til dømes noko ein kan jobba målretta mot når ein har sopass lang tid som deg; musikkteoridelen ser det ut som ein kan lære seg ved å jobbe seg gjennom ei bok innanfor klassisk og ei innanfor moderne harmoni (om du er interessert kan eg gjeve nokre peikepinnar her); utifrå beskrivinga kan ein finne bøker som dekkjer det meste av genrekursa deira. I det heile ser det ut som at ein kan gjere mykje sjølv for å førebu seg på dei sokalla "supportive music"-kursa.

Med dette kjem eg til det siste punktet. MI er utan tvil ein god skule, og har mange lærarar som ein kan lære enormt mykje av. Men er det verdt all gjelda? Ein kamerat av meg var nettopp ferdig med ein bachelor frå LIPA, og det verkar ikkje som om det er vegen til rikdom og vyrdnad. Korleis LIPA og MI veg opp mot ein annan skal eg ikkje seie noko om (for då hadde eg vore ute på temmeleg utrygg grunn), men om ein har disiplin undrast eg over kor mykje av faga som MI har som ikkje kan lærast på eigen hand. Hadde pengane kanskje vore betre brukt om ein hadde freista å lære om og skapa seg eit namn innanfor musikkbransjen, og heller øvd meir på eigen hand? (Om du er interessert i nokre tips, send meg ein PM) So sant du ikkje har tenkt å arbeida som session-musikar resten av livet trur eg eigentleg det er fleire vegar inn i fortet, og eg trur at det er folk inne her som sit med temmeleg mykje kunne om det som er undervist i dei aller fleste faga der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.