Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal selge utstyr, prisantydning?


Cyberpunk

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal selge en (half?)stack, og trenger litt hjelp med å finne en rimelig pris.

Det er snakk om en Randall RH100 topp og et Behringer BG412H kabinett. Jeg kjøpte det brukt av broren min for snart tre år siden. Han kjøpte det brukt han og, så det har vært minst tre eiere. Kosmetisk sett ser begge bra ut (etter et kjapt overblikk), sett bort fra ett eller to hakk på toppen. Jeg er usikker på hvor gammelt utstyret er, men jeg har serienummer om det er av interesse.

Både toppen og kabinettet fungerer akkurat som det skal, og jeg har aldri hatt problemer med hverken av de. Grunnen til at jeg satser på å kvitte meg med utstyret er at jeg fremover ikke har bruk for en så juicy rig, og trenger penger for å kjøpe meg en mindre combo.

Jeg vet at kabinettet ikke produserer mer, men toppen vet jeg fint lite om prismessig og produksjonsmessig.

Jeg legger ved et par bilder så det blir lettere å se hva det er snakk om.

Toppen:

post-8800-055805800 1286995304_thumb.jpg

Kabinettet:

post-8800-024803200 1286995338_thumb.jpg

Specs:

ULTRASTACK BG412H

Classic 4 x 12'', 400-Watt Half-Stack Guitar Cabinet with Original BUGERA Speakers

* Original 4 x 12" heavy-duty BUGERA speakers for ultimate guitar tone reproduction

* Extremely powerful and authentic sound even at greater distances

* Switchable 400-Watt, 16-Ohm mono or 2 x 200-Watt, 8-Ohm stereo mode operation

* Special speaker grill design provides ultimate speaker protection without sound deterioration

* Recessed carrying handles and casters for easy transportation

* Extremely low-resonance and low-vibration cabinet

* Reinforced metal corners and protective vinyl covering

* High-quality components and exceptionally rugged construction ensure long life

* Conceived and designed by BEHRINGER Germany

Setter stor pris på innspill :)

Mvh. Brage

Endret av Cyberpunk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle for innspill :)

Zevs, kjøpte det av broren min ved navn Tord, om det høres kjent ut?

Hehe var det jeg skjønte! =)

Tord kjøpte det av meg for en del år tilbake. Kjøpte vel også en Jackson RR av noe slag.

Vi spilte litt sammen, litt her og der.

Ganske kul rig forresten. Alder er vel ca 6 år, rund det.

Utstyret befinner seg på Skogn ?

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da han kom hjem med utstyret. Ble en smule misunnelig, haha. Jacksonen befinner seg forøvrig i Bergen for øyeblikket, samt Tech 21-forsterkeren han byttet til seg for stacken.

Det befinner seg fortsatt på Skogn :) har kun vært utenfor huset kun én gang, da Cockpit Pilots skulle spille på Levanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.