Web Analytics
Jump to content

Sangpedagog i Gjøvik-området

øln
 Share

Recommended Posts

Har måttet roe ned på gitarspilling pga senebetennelse, så har begynt å synge i mellomtida. Har lyst til å bli bedre, så lurer på om det er noen som har en sangpedagog i Gjøvik eller nærheten å anbefale. Stilen blir vel type rock/metal.

• 1 month later...
  • 4 months later...

Heisann!

Om du ikke har noe imot en kvinnelig lærer, vil jeg foreslå Andrea Rydin Berge før du spør Dag Morten. Jeg er en elev ved Viken FHS, og har kjennskap til begge lærerne. Er ingenting galt ved Dag Morten, men han er så utrolig barnepedagogisk. Ikke bli sjokkert om du blir tilsnakket som om du var 9 år. Han er i tillegg klassisk, som er et stykke unna det du søker etter. ^_^ Andrea derimot, har bakgrunn som utøvende vokalist ved ei jazzlinje, såvidt jeg husker. Hun har god peil på mange forskjellige stilarter, og en av hennes styrker er improvisasjon. Jeg vil gjette hun vil passe bedre for deg enn Dag Morten.

MEN; Dag Morten er ikke dårlig, han er bare ikke det du leter etter. Vil jeg tro.

• 2 weeks later...

Prøvde å kontakte Dag Morten, men virka ikke som han dreiv så mye med undervisning ved siden av viken. Prøvde å kontakte viken, men fikk aldri noe svar. Har ikke noe imot en kvinnelig lærer. Har meld meg opp til sangtimer over skype dog, men om Andrea driver med sangundervisning for folk som ikke går på viken, hadde det vært mer hendig å ta sangtimer der en er der i person.