Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sangpedagog i Gjøvik-området


øln

Anbefalte innlegg

Har måttet roe ned på gitarspilling pga senebetennelse, så har begynt å synge i mellomtida. Har lyst til å bli bedre, så lurer på om det er noen som har en sangpedagog i Gjøvik eller nærheten å anbefale. Stilen blir vel type rock/metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Heisann!

Om du ikke har noe imot en kvinnelig lærer, vil jeg foreslå Andrea Rydin Berge før du spør Dag Morten. Jeg er en elev ved Viken FHS, og har kjennskap til begge lærerne. Er ingenting galt ved Dag Morten, men han er så utrolig barnepedagogisk. Ikke bli sjokkert om du blir tilsnakket som om du var 9 år. Han er i tillegg klassisk, som er et stykke unna det du søker etter. ^_^ Andrea derimot, har bakgrunn som utøvende vokalist ved ei jazzlinje, såvidt jeg husker. Hun har god peil på mange forskjellige stilarter, og en av hennes styrker er improvisasjon. Jeg vil gjette hun vil passe bedre for deg enn Dag Morten.

MEN; Dag Morten er ikke dårlig, han er bare ikke det du leter etter. Vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Prøvde å kontakte Dag Morten, men virka ikke som han dreiv så mye med undervisning ved siden av viken. Prøvde å kontakte viken, men fikk aldri noe svar. Har ikke noe imot en kvinnelig lærer. Har meld meg opp til sangtimer over skype dog, men om Andrea driver med sangundervisning for folk som ikke går på viken, hadde det vært mer hendig å ta sangtimer der en er der i person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.