Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metal-elsker søker band (Gitarist) Death Metal, Black Metal, Power Metal


Brutalmetal

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 20 år gammel student i Grimstad, som er interessert i å joine/starte band.

Jeg har spilt gitar i ca 7-8 år nå, elsker metal \m/ .

Spiller på en LTD Flying-V Custom Dave Mustaine modell).

Band jeg er interesserte i: Dream Evil, Enslaved, Nile, Cannibal Corpse, Arch Enemy, Keep of kalessin, Slayer, Iron Maiden, og Bloodbath.

Liker mye heavy/power, litt thrash, noe prog, endel melodic og mye (technical-)death.

Er altså glad i vanskelig musikk og utfordringer på gitar, i motsetning til pophomser som tror de er flinke med enkle gitargrep... (no seriously, de eksisterer!)

Jeg ser for meg minimalt (frankly ingenting-)clean vocals - heller growls og screams, og erfarne musikere som har spilt endel metal.

Jeg er ikke kresen, men jeg syntes folk bør være dedikerte, vet hva de gjør og vil bidra.

Hvis du har noen av de samme smakene som meg bør du svare på denne threaden,

si litt om deg selv og interesser (band) o.l.

All interesse er bra interesse!

E-mail: strekboks@gmail.com

Endret av Brutalmetal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grimstad, ja. Kult! Bor her selv for tida og spiller i band jeg også.

Kult det. Hørt på demoene deres, mye bra musikk, ganske heavy. Hvilken sjanger hvil dere si dere spiller. Har dere ikke vokalist eller er dere instrumentalt band? Si ifra hvis dere skal spille lokalt engang, hadde blitt fett :)

Endret av Brutalmetal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare forsvare de demoene litt. De er helt elendige, lydkvalitetsmessig. De er tatt opp av han gitaristen for gøy. Han brukte litt vel mye distortion på sangene. Neste helg skal vi faktisk spille inn en sang i profesjonelt studio, så det blir gøy. Skal spille inn Our Thoughts.