Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD!


el_roffo

Anbefalte innlegg

Jess, dette er noe jeg har hatt lyst på siden... lenge siden, omtrent :) Denne har jeg akkurat kjøpt av et herværende medlem, og det er en Hohner G3T, lisensutgaven av 80-tallsikonet Steinberger. Vet at den ikke faller i smak hos absolutt alle :) , men dette er skikkelige saker og lyd og spillbarhet er strålende. Steinberger-tremoloen er vel noe av det beste jeg har vært borti og holder stemminga bortimot uansett.

Det ser vel ut som jeg spiller på en tannpirker, men det kan jeg leve med :D

post-5847-011749300 1286807895_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i at den ikke passer for alle, for jeg synes den virkelig ser helt grusom ut!

Med det sagt; du virker fornøyd, og det er alltid på sin plass å gratulere folk med kjøp de er fornøyd med, så gratulerer!

Når alt kommer til alt er det jo du som skal være fornøyd, og så lenge det er på sin plass så spiller det jo ingen verdens rolle hva jeg synes ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinberger er tøft!

Må vel ha sans for 80tallet for å digge de; Van Halen, Holdsworth og Vito Bratta gjorde jo OK ting med de :)

Gluke her inne har vel en ordentlig Steinberger forresten, kunne tenkt meg en original 80talls men de går for ganske høye summer på ebay.

Virker som det er en stor fangruppe som fortsatt jakter på de.

Forresten sett Transtrem(altså bare tremolo uniten, den som transponerer) gå for 1000USD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.