Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Orange?


RydEN

Anbefalte innlegg

Rocker 30 er nå ute av produksjon da. Bare tilgjengelig på bruktmarkedet og eventuelt hvis en butikk ikke har fått solgt en ennå.

Det som er det nye, er Thunder 30. Som skal være den nye Rocker 30.. Bare mer heavy.

Også har den effektloop og ekstern kanalswitching! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at alle deres kabinett kommer med Vintage 30's og leveres i alle størrelser : 1x12, 2x12 og 4x12. Med den massive bygningen (veier jo mer enn andre kabinett grunnet en annen oppbygning) og de beryktede vintage 30'ene får du et beist av et kabinett med et bunn så blåser sokkene av deg ;) Kan jeg garantere! Skal selv investere i et svart Orange 2x12 til neste sommer.

Endret av embedded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at alle deres kabinett kommer med Vintage 30's og leveres i alle størrelser : 1x12, 2x12 og 4x12. Med den massive bygningen (veier jo mer enn andre kabinett grunnet en annen oppbygning) og de beryktede vintage 30'ene får du et beist av et kabinett med et bunn så blåser sokkene av deg ;) Kan jeg garantere! Skal selv investere i et svart Orange 2x12 til neste sommer.

de har en variant med G12 K100-element også. disse har visstnok veldig tunge magneter, såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.