Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ceriatone 1987 Plexi 50.


Anbefalte innlegg

jeg bestilte dette:

(Under "Cabinet" Kategorien)

Package 2 with head cabinet

USD 690.00 23.0 kg

All components with assembled board, front plate, rear plate, chassis, choke, OT and PT. No tubes. Head cabinet included.

For å bestille i det hele tatt, så må du ta kontakt med Nik hos Ceriatone. Da spesifiserte jeg at jeg ville ha hele kittet, bare at jeg ville lodde boardet selv... Da sa Nik at det kostet 10$ mindre om jeg ville lodde boardet selv... Da sa jeg fuck it, 10$ er det fanmeg verdt.

Bestilte med PPMVI Master volum, men front-plexi plata var det ikke borra ekstra hull i... Dermed prøvde jeg og borre selv, og ødela plata... :D Dermed måtte jeg bestille ny plate med ferdigborra hull... kosta litt ekstra, menmen... Min skyld så. (De bruker visst varme for å ta hull på plexiplata, derfor jeg faila så sinnsykt.)

Rør bestilte jeg fra TubeAmpDoctor.

Totalpris fant jeg ut ble sånn ca. 7500kr, inkludert kit, rør, alt av frakt og en litt redusert moms ... ;)

Pakken blir levert på døra av bring forresten...

Og Kristoffer, jeg regna litt på det, du finner ikke billigere head cab enn hos ceriatone altså, det er VELDIG billig. Litt dumt å bestille uten iallefall.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, plexien kan være vanskelig å borre. selv har jeg aldri hatt problem. men jeg begynner med en 2-3mm borr og forstørrer hullet etterpå. bygget virket bra, men jeg er skeptisk til å bruke så mye karbonmotstander: orginalene hadde sjelden disse motstandene; det endrer lyden, fører til mer støy og dårligere levetid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.