Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitartuner for windows 64 bit?


p86

Anbefalte innlegg

Heisann! jeg har fått meg ny pc med windows 7 64 bit system. Før stemte jeg alltid gitaren på pcn med en microfon og AP tuner. Det fine med AP tuner er at du kan velge mellom mange forskjellige tuninger. F.eks Standard D.

Men nå får jeg ikke brukt dette programmet lenger, og jeg finner heller ingen erstatninger som funker i 64 bit. Er det noen her som vet om et program jeg kan bruke? evt en annen løsning på dette? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP tuner er helt genial, bruker alltid det når jeg intonerer gitarer, dog bruker jeg gitar i lydkort og ikke mikrofon.

Går det ikke an å velge noe kompatibilitets-modus?

Jeg har ikke noe 64bit installasjon å teste på nå, men se om du ser noen valg når du høyreklikker på snarveien/exe-filen og velger egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP tuner fungerer helt fint i W7 64 den. Mulig installasjonsprogrammet ikke fungerer skikkelig, med mindre du kjører det som admin eller noe slikt (høyreklikk på installasjonsfilen og velg kjør som administrator) men jeg kan ikke huske å ha hatt noe problemer med akkurat det programmet på w64bit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.