Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist på mainstream musikk søker noen å jamme med i Oslo


Arnel

Anbefalte innlegg

Jeg er en hyggelig fyr i andre halvdel av 20-årene som er glad i å synge. I utgangspunktet interessert i å treffe noen nye folk (evt. band) som jeg kan jamme sammen med for gøy i Oslo-området. Jeg synger det meste innen pop, ballader og ulike rock sjangre. Det viktigste er at vi har det gøy. Stemmen min er litt hes og unik, "vocal range'en" er ganske OK. Send meg en melding hvis du synes dette kunne vært noe for deg.

Endret av Arnel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du høyt ?:) klarer du å synge som vokalisten i motley crue eller steel panther?

Høyt er et definisjonsspørsmål. De nevnte vokalistene bruker head voice (foretrekker engelske begreper her), altså ikke chest voice (brystklang) for å nå de høyeste notene. Det klarer jeg også, for å svare på spørsmålet. Årsaken er fordi de ikke er tenorer. De som virkelig "kommer høyt" er tenorer som bruker chest voice istedenfor framfor utstrakt bruk av head voice. Vet at nå ble det mye bryst og hode, men det er nå så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du interessert i å synge den typen stil ?

har et bandprosjekt som er godt på vei, men mangler vokalist for å bli fullkomment.

se for mer info. (vet at det står at vi har ordna vokalist der men det er heller tvilsomt for øyblikket og resten av bandet er gira på å komme i gang asap)

Endret av Ampsheep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du interessert i å synge den typen stil ?

har et bandprosjekt som er godt på vei, men mangler vokalist for å bli fullkomment.

se for mer info. (vet at det står at vi har ordna vokalist der men det er heller tvilsomt for øyblikket og resten av bandet er gira på å komme i gang asap)

Hva skjedde med han vokalisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.