Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErlendB Feat OssyVezzy & Curl-Head


ErlendB

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Da har jeg nok en gang lagd en låt. Denne er riktignok et par uker gammel, men har blitt ferdig først nå.

For første gang har jeg fått med meg andre forumitter på en låt, og jeg vil kalle prosjektet vellykket! OssyVezzy spiller solo fra 1:39-2:10. Deretter tar Curl-Head over på clean-delen. Resten av soloer og riff er laget av meg.

Navnet er bare noe jeg brukte fordi sangen er så rå at den ikke trenger navn ( :lol: )!

Utstyr som er brukt:

ESP Horizon Nt-II

Guitar Rig 4

EZdrummer - Drumkit from hell

Cockos Reaper

Jazz 3

Hør her!

Kommentarer og kritikk til Curl-Head, OssyVezzy og meg er hjertelig velkomne! (hvis dere synes låta suger, så skyld på meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Audun! Flott å høre!

Skarpen har jeg faktisk fiksa på, lagt på annen eq, lagt på reverb osv.. Men det låter tydeligvis dritt nå og... Jeg kan jo prøve å bruke en skarp fra pop/rock-kittet? Kan teste det etterpå! Ellers takk for hyggelig kommentar!

Jeg har også prøvd DFH på noen låter og skrudd og skrudd, men det ble ikke bra uansett. Nå er jeg dog ingen proff studiotekniker. Går det an å bytte trommer mellom kit'ene i EZ Drummer? Husker jeg drev og forsket litt på det en gang, men fant aldri ut hvordan. Mulig man kan bytte ut wav-filene eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager bare to spor; på det ene har jeg alle lydene i DFH mens jeg MUTER skarpen. Så lager jeg et spor til, den jeg bare har skarp.

Ah... The beauty of simplicity.... and logic! :lol:

Trond: Shrapnel eksisterer vel fortsatt? Aldri for seint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.