Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom bygde gitar pickups


Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke at det står noe om custom bygging/vikling på hjemmesida deres i allefall. Jeg ville trodd de hadde hendene fulle med å prøve å få ut sine egne modeller, fremfor å drive med one-off bygging eller omvikling av gamle seymour duncan pickups. Men hvis dere mener de gjør sånt også burde jeg kanskje sjekka med de. Noen som har fått gjort sånne ting, og har peiling på pris?

Jeg ville kanskje trodd sånt var mere aktuelt for reodor-felgen-gitarbyggere som eksperimenterte litt med pickups på loftet, og at det kanskje var noen sånne rundt om kring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke at det står noe om custom bygging/vikling på hjemmesida deres i allefall. Jeg ville trodd de hadde hendene fulle med å prøve å få ut sine egne modeller, fremfor å drive med one-off bygging eller omvikling av gamle seymour duncan pickups. Men hvis dere mener de gjør sånt også burde jeg kanskje sjekka med de. Noen som har fått gjort sånne ting, og har peiling på pris?

Jeg ville kanskje trodd sånt var mere aktuelt for reodor-felgen-gitarbyggere som eksperimenterte litt med pickups på loftet, og at det kanskje var noen sånne rundt om kring.

Tror rocktrond muuuligens hinter til at han kan ordne en custom pickup til deg, han har jo "Gitarsjappe og greier" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.