Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Faith No More


master_k

Anbefalte innlegg

Man må vel heller innrømme at FNMs versjon av Easy er tøffere enn originalen!

Sanger jeg kan anbefale er:

Epic (Mike Patton synger merkelig på hele Real Thing plata forresten)

Surprise! You're Dead!

Hele Angel Dust plata (genial plate)

The Gentle Art Of Making Enemies

Cuckoo For Kakaa (skrev det sikkert ikke rett)

Digging The Grave

Just A Man

Collision

Stripsearch

Ashes To Ashes

Naked In Front Of The Computer

Last Cup Of Sorrow

Mouth To Mouth (fet, fet, FET sang)

Det var noen... Men til de av dere som vil høre mer, anbefaler jeg å kjøpe alle FNM platene som Mike Patton medvirker på. Chuck Mosley er ikke en gang verdt en lytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FNM har blitt spilt jevnlig på anlegget her siden første plata til Patton. Hørte litt på platene før også, men gamle vokalisten er ikke spes bra. Enda godt at Patton kom til og lagde vei i vellinga. Han er definitivt en av mine favorittvokalister!!

Det spiller jo egentlig ingen rolle hvem som har orginalen når det er FNM versjonen det snakkes om? Eller gjør det det??

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var med i Mr. Bungle. Mange har misforstått og trodd at Mr. Bungle var Pattons sideproject. Mr. Bungle var hans hovedband in the first place, selv om de ikke oppnådde populariteten til FNM. Mr. Bungle er forøvrig et kongeband.

(*Fakta*)

FNM daværende gitarist Jim Martin huket inn Patton etter og ha hørt en Mr. Bungle demo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så alt for mye info på hva han gjorde før FNM. Vet bare at Mr.Bungle ble dannet da Patton var 16 år. Det skulle bli 1984 siden mannen er født i 1968. Han ble med i FNM i 1989. Hva som skjer mellom 84 og 89 vet jeg ikke mye om. Sikkert mye morro med Mr.Bungle. Første "offisiselle" demoen deres er fra 86 og første skiva, Mr.Bunble kom ut i 91 Alt dette er info fra hjemmesider til Patton, FNM og Mr.Bungle

Regner med at de fleste her inne har et forhold til Mr.Bungle. Her er det så mye gode ting at hvis man begynner å nevne noe, så ender man opp med å nevne det meste... ;)

Men jeg har en liten favorittsang, og det er Merry go bye bye fra Disco volanteplata. En noe hysterisk og marerittaktig karuselltur. Anbefales ikke som bakrusmusikk... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.