Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Joe Bonamassa - Bergen 29. April 2011


Mjah!

Anbefalte innlegg

Dammit to hell.

Edit: Sakset fra artikkelen: "Gitaristen er aktuell som medlem i gruppen Black Rock Community,[...]"

Black Country Communion, kjære bt.no, Black Rock var albumet han slapp i vinter/vår.

Endret av Mortius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Ikke for å gni salt i såret, men jeg må bare påpeke hvor bra han er live. Jeg var på konserten i Oslo og det er sannsynligvis min beste konsertopplevelse så langt. The Wall med Roger Waters noen dager senere, til sammenligning, nådde ikke helt opp til Joe sin konsert, etter min mening. Men jeg har vært der du er selv, jeg oppdaget han kort tid etter han hadde vært og spilt på Notodden Bluesfestival, og året etter der igjen, da han spilte på rockefeller, hadde jeg enda ikke fylt atten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var selv i Bergen helga før konserten, er så jævlig typisk. Etter den gang har jeg fått mer og mer sansen for fyren. Fantastisk gitarist, fantastisk artist og en fantastisk person. Heldigvis turnerer han hele tiden, så han kommer garantert til Norge igjen som soloartist en gang i fremtiden. Bandet hans, Black Country Communion, skal forøvrig spille på Notodden Blues Festival i August. Det nye albumet deres er sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv i Bergen helga før konserten, er så jævlig typisk. Etter den gang har jeg fått mer og mer sansen for fyren. Fantastisk gitarist, fantastisk artist og en fantastisk person. Heldigvis turnerer han hele tiden, så han kommer garantert til Norge igjen som soloartist en gang i fremtiden. Bandet hans, Black Country Communion, skal forøvrig spille på Notodden Blues Festival i August. Det nye albumet deres er sinnsykt bra.

Det bandet har også ikke ukjente Glenn Hughes og Jason Bonham i besetningen, så bare det kan jo være grunn nok til å se dem, men når det er sagt, har jeg ikke fått helt fot for dette bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.