Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

holy sh..oslo folk, sjekk dette!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor ser jeg ikke enne tråden før jeg har satt meg ned med en kopp kaffe etter middag, KLOKKA FEM DEN TOLVTE OKTOBER EN HALVTIMES GÅTUR UNNA RIFF!?!?

Det er så utrolig typisk!!

Er ingen stor fan av shred-guder sånn helt egentlig, men for all del! Jeg kjenner da igjen en happening når jeg ser den! Og han godeste Michael kan jo vitterlig spille gitar da!!

Velvel... Fortell alle oss sløve somlere hvor kult det var! (Bilder o.l ville vært kult..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der :mrgreen:

Det var veldig kult egentlig, selvom jeg ikke er den største fanen av shredding. Dessutten så spillern ikke shredding, men progresiv rock som han så fint kaller det :P

Det var noen som filma der. Tror det var noen ansatte eller no.

Han er en artig kar. Han brukte mye av tia på å fortelle historier og sånt. Veldig interessant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der også der..

Har vært fan veldig lenge, var skikkelig artig!

Var en gjeng på ca 7-8 som hadde møtt opp non timer før fem, vi fikk da autografer (signerte både før og etter) + ta bilder av av oss selv med dobbel gitaren rundt halsen, med Angelo ved vår side.. Heftig! :D

Såvidt jeg vet, fikk ingen andre det.. Tok masse bilder + en liten videosnutt, men ikke av når han spilte.. plagdes med digicammen..

Kan laste opp så folk som ikke var der kan irritere seg litt til :D

Sinnsyk rå clinic! trenger ike si mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.