Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

holy sh..oslo folk, sjekk dette!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lyst til å dra dit bare for å sende en HISSIG spytt-klyse i hans retning med en gang han går inn i rommet. makan til dritt

Jeg liker heller ikke musikken hans, men jeg snakker ikke nedlatende om ham av den grunn. Han er mye bedre på gitar enn du er, og inntil det forandrer seg, skulle jeg ønske du holdt slike meninger for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dette her tar virkelig kaka! For det første Faktor_85. Det var ingen trussel, men et ønske: "Jeg vil..". Det var mer en sarkastisk videreføring av Nilsefix tåpelige utsagn. Skjønner!?

Til deg Euphor. Er greit at nivået på folk her er elendig. Både når det kommer til meninger, teoretisk kunnskap osv. Gir meg ikke noe å snakke med folk her inne. Jeg har som jeg sa besluttet at jeg ikke vil skrive her mer, selv om jeg gjorde et lite unntak i går. Greit at de som skriver her inne er lite tilfredstillende å snakke med. Men at de som driver forumet også er en haug tåper gjør det bare enda mindre fristende å delta her. Skal et forum være seriøst, så burde i det sminste de som driver det la være å dra det ned i søla. Sånn som du Euphor. Missbruker possisjonen din til den frekkhet å omskrive mine innlegg ved å sette dine uttalelser under mitt navn. Du kunne brukt den tingen du har mellom ørene til å:

a)Slette innlegget mitt

b)Kaste meg ut av forumet.

Så nå kan du ta løsning B. Venligst slett brukeren min herfra. Jeg vil ikke ha den mer. Fordi skrivebehovet mitt her er borte. Og jeg vil ikke ha kronidioter som skriver sine egne poster i mitt navn..skjønner?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du fulgt litt med i timen, så hadde du lett sett bort fra alternativ B. Da ingen blir kastet ut av dette forumet, selv om lysten av og til er i største laget. Sånn er det med den saken. Forumet har sine regler og de prøver vi å overholde så godt som mulig. Du har vel lest dem?

Alternativ A kunne jeg godt brukt, og enten endt opp med en mengde spørsmål på hva de andre hadde svart på (se Faktor, Erik123, Biax sine innlegg) som igjen ville ført til svar, eventuelt sletting av flere poster.

Når jeg valgte å fjerne det du skrev, men la posten stå igjen så var det altså en tanke bak. At du ikke har humøret på topp i dag, det er en grei sak. PM meg og jeg kan enkelt slette den posten. Ikke mer vanskelig enn som så. Og det står helt tydelig at du ikke har skrevet det som står der, burde ikke være noe problem. Men den rette måten å si fra på er ikke å poste det som en sinna "svar på tiltale" post.

Dessuten kan vi diskutere teori til natta blir lyseblå. Det er mange meninger her inne, så om du ikke finner noen å diskutere med som holder ditt nivå er det muligens ikke brukerne her inne det er noen mangler ved. Du står fritt til å starte tråder som interesserer deg der du legger tilrette for den type diskusjon du ønsker.

Du er fortsatt velkommen som bruker!

Euph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isåfall må det bli gitt til nærmeste frisør skole for "terrible things happen" timene :D .. for tilogmed de som (gud forby) liker han fyren der må innrømme at håret hans er helt crazy :P hahaha..

Mannen er et levende 80-tallsfossil, og lever av det. En hårklipp ville vært drepen for karrieren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.