Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Coroners Ritual sang "Deathwish" 100% ferdig


Tyrant

Anbefalte innlegg

Langt fra min smak, men produksjonen hørtes fet ut. (laptop-høyttalere) Tighte og fete kompgitarer og tøffe/tunge riff. Vokalen skal jeg ikke uttale meg om. Det eneste jeg reagerer negativt på når det gjelder det instrumentale, er at soloen blir litt flat og "livløs".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låt fett dette ja! Jævlig kul gitarlyd. Forsåvidt enig med Audun angående soloen, det tar liksom aldri helt "av", hvis du skjønner ;)

Takk takk. Soloen var aldri ment til å være noe "solo" hvis dere skjønner. Er ikke noe stor fan av runking (i gitarsammenheng, så ikke misforstå!) uten mening og bare vise "hei jeg kan spille fort" og slikt. Ikke det at jeg kan spille noe særlig fort heller. Og selv er jeg godt fornøyd med sluttresultatet, men setter pris på at dere hører på og kommenterer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Soloen var aldri ment til å være noe "solo" hvis dere skjønner. Er ikke noe stor fan av runking (i gitarsammenheng, så ikke misforstå!) uten mening og bare vise "hei jeg kan spille fort" og slikt. Ikke det at jeg kan spille noe særlig fort heller. Og selv er jeg godt fornøyd med sluttresultatet, men setter pris på at dere hører på og kommenterer :)

Jeg er helt enig med deg ang. fort og alt det der. Likevel synes jeg den soloen mangler litt nerve eller ett eller annet. Muligens kunne tonevalget også vært bedre. Når jeg sier flat og livløs, tenker jeg overhodet ikke på at den skulle gått fortere. Den funker jo i og for seg greit, men det er et men der som ikke er helt lett å sette fingeren på.

Ble litt negativ her nå, men det er ment konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg ang. fort og alt det der. Likevel synes jeg den soloen mangler litt nerve eller ett eller annet. Muligens kunne tonevalget også vært bedre. Når jeg sier flat og livløs, tenker jeg overhodet ikke på at den skulle gått fortere. Den funker jo i og for seg greit, men det er et men der som ikke er helt lett å sette fingeren på.

Ble litt negativ her nå, men det er ment konstruktivt.

Ok, mulig jeg misforsto første posten din da men uansett så sier jeg takk for kritikken, skal ha det i tankene neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.