Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åpen scene/Jam i London


Mikke

Anbefalte innlegg

Hei gutter!

27-31 oktober skal jeg til London på studietur. Vi skal besøke MBA-skoler og drit, men det jeg vil er å spille! Jeg vil stå på en scene og jamme for complete strangers. Jamme med folk jeg ikke skjønner hva sier, og se hva musikklivet i London har å by på..

Det store spørsmålet er da hvor går jeg?! Hvilke puber/barer/utesteder praktiserer jammer, på hvilke dager, til hvilke tider? Er det vanlig at de har instrumenter der? I Bergen står det oftest instrumenter på jammene, men jeg kjenner jo ikke kutymen i London. Jeg trenger hjelp :)

Takk,

www.myspace.com/mikkelnyholt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke å være spydig eller noe, bare stussa litt ved det..Men for å faktisk svare på spørsmålet ditt, kan jeg si at i london, er det et mye større uteliv en i norge (Stå bak 7/11 å drikke er ikke uteliv i mine øyne, så norge er ikke så flinke på slikt) Og barene er delt opp i mange kategorier, blandt annet da for Sport, og for musikk. Noen er hardrock barer/puber, og andre er for eksempel for blues. Var desverre ikke i den rette alderen for denslaks plasser når jeg var i london (litt over et år siden) men fikk sett at det var mange utesteder som hadde scene med utstyr klart til jamming. Hvis du går innom en musikkforetning i for eksempel Denmark street (Bare gitarbutikker *sikle*) så kan jeg nesten garantere at de veit om slikt ;) Når det gjelder klokke, så er det mest på kveldstid man ser slikt, så tror fra 9/10 tida på kvelden og utover funker bra..

Håper det hjelper : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.