Web Analytics
Jump to content

En liten Hotplate-NØTT?

Arachno
 Share

Recommended Posts

Hotplate-spørsmål fra meg igjen: Bak på min 8ohms Hotplate er det TO speaker-utganger. Betyr det at jeg kan koble til TO 8ohms kabinetter på en gang via Hotplate'n, og samtidig la AMPEN stå innstilt på ÅTTE ohm? ..For hvis jeg skulle kjørt to 8ohms kabinetter samtidig RETT UT FRA AMPEN, (uten noe Hotplate i mellom) så ville jeg jo ha måttet stille inn ampen på FIRE ohm, er ikke dette riktig? Nei, dette var rare greier..

Nøtt?? Det er jo bare å lese i manualen....

II. AS A POWER ATTENUATOR TO TWO SPEAKER CABINETS:

Same as above, except connect cables from both speaker outputs on the Hot Plate to your

two speaker cabinets. These output jacks are wired in parallel, so if both speaker outputs

are being used, the 2Ω Hot Plate would be needed for two 4Ω speaker cabinets, the 4Ω

Hot plate for two 8Ω cabinets and the 8Ω Hot Plate for two 16Ω cabinets.

Jeg har ingen Hotplate, men her står det at hvis du skal ha to kabinetter på din 8 ohm Hotplate, så må hvert kabinett være på 16 ohm, utgangene er parallellkoblet...

Også må du bruke ampens 8 ohm utgang....

Edited by askret

Nøtt?? Det er jo bare å lese i manualen....

II. AS A POWER ATTENUATOR TO TWO SPEAKER CABINETS:

Same as above, except connect cables from both speaker outputs on the Hot Plate to your

two speaker cabinets. These output jacks are wired in parallel, so if both speaker outputs

are being used, the 2Ω Hot Plate would be needed for two 4Ω speaker cabinets, the 4Ω

Hot plate for two 8Ω cabinets and the 8Ω Hot Plate for two 16Ω cabinets.

Jeg har ingen Hotplate, men her står det at hvis du skal ha to kabinetter på din 8 ohm Hotplate, så må hvert kabinett være på 16 ohm, utgangene er parallellkoblet...

Også må du bruke ampens 8 ohm utgang....

ÅÅhh, SÅNN å forstå, ja. Jeg får unnskylde meg med at jeg IKKE HAR noen manual, da jeg kjøpte Hotplate'n brukt på Ebay.. Takker og Bukker, Askret, nå slipper jeg å ligge våken i natt og gruble på dette her))

Vi quoter ikke bilder, gjør vi vel?

:P

Ser at du har fått svar, men manualen ligger faktisk godt synlig på hjemmesiden til THD ;)

Ja, den gjør det.. Litt sløvt av meg og ikke gå inn der først..

Edited by CastorFiber
Fjernet bildequote