Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

B.C. Rich- gitarer


rafael

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he... Fant ikke denne før i dag.

Må si jeg ble mektig imponert over en spesiell linje i det fylleinnlegget, Sandman.

"du sier sjeldent noe fornuftig, og når du gjør det, så er det om noe jeg ikke forstår."

Kledelig besjedent. ;) Ingen harde følelser fra min side, bare heis opp gitaren og spill videre! :P

Og nå, over til BC Rich gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at B.C Rich gitarer er litt hatet av tradisjonelle, redd-for-noe-nytt gitarister. Dette er trist. Selv bruker jeg en B.C.Rich warlock - bronze series og det tror jeg er den råeste gitaren jeg noen gang har prøvd, lydmessig - bortsett fra de dyrere modellene. Ellers ville jeg ikke kjøpt den. Husk nå for all del at man må tenke på bruken av gitarene også. Jeg for min del syns Fender - både strat og telecasteren er en forbanna dritt gitar som ikke virker til noen ting, men det er jo fordi lyden ikke egner seg til min bruk. Men jeg har i det minste prøvd gitaren!

Må også legge til at det er noe ordentlig tull å rakke ned på gitarer man ikke har prøvd.

EyEless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke liker BC Rich er så absolutt ikke at jeg er redd for å prøve noe nytt. Men de ser jo helt forferdelige ut! Hadde jeg sett en gitar med et ukjent utseende som hadde vært kult hadde det ikke vært noe i veien for å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.