Web Analytics
Jump to content

Login with Facebook

Rikjense
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg var på "Endre profil" i sta, og la merke til en knapp hvor det sto "Login with Facebook". Jeg trykte der, men ingenting skjedde.

Er det hos meg det er feil, eller virker ikke den knappen?

EDIT: Jeg var på Administrer Facebook Connect

Edited by Rikjense

{

"error": {

"type": "OAuthException",

"message": "Error validating application."

}

}

Er det det her du mener? funker ikke her heller. Mener å huske (Kan ta veldig feil nå) at noen postet facebook loginen som en nyhet, og at den var i en slags beta fase. Eller tenker jeg på en annen funktion?

Edited by rukula

Er ikke helt sikker, blir sikkert at man slipper å logge inn med forum id (?). Personlig har jeg auto-login til forumet.

Kanskje man kan dele poster på face også, eller noe lignende. Jeg prøvde bare å trykke der for å se hva som skjedde

Dette er ikke noe jeg kjenner til. Tipper det er noe JonArve sysler med.

Det logingreiene det har vært snakk om før er et OpenID- prosjekt som jeg heller ikke har hørt noe mer om.

Altså- dette her er en totalt meningsløs post, bortsett fra at det kanskje kan være greit å vite at vi moderatorer heller ikke vet noe om dette.

Edited by CastorFiber
klargjorde hvilken post som var meningsløs.

Det er litt slitsomt å poste noen ganger, når man må anta at det man poster er kritikk..

Minner om at moderatorer også er vanlige medlemmer, og modererer vi en tråd, skal det gå klart fram i posten. Hvis ikke er det ikke nødvendig å ta inn over seg det vi skriver noe mer enn fra andre brukere av forumet.

• 2 weeks later...

Hei

Beklager ekstremt sent svar. Dette var nytt da vi oppgraderte til den versjonen av forumet vi er på nå. Om jeg ikke husker helt feil var vel det på vårparten en gang. Da fungerte facebook connect. Tanken er at man kan logge inn med facebook-profilen sin. Jeg ser også at det ikke fungerer lenger nå. Mulig at facebook har gjort noen endringer i APIet sitt og at forumleverandøren ikke har fulgt opp med en oppdatering.

Uansett. Det var vel knapt noen som brukte dette og jeg tror nytten er svært liten. Å ha en egen profil med autologin funker jo også bra. Skrudde av denne funksjonaliteten inntil videre og så kan vi heller vurdere å skru det på igjen om det skulle bli et behov en gang i fremtiden :)