Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Login with Facebook


Rikjense

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var på "Endre profil" i sta, og la merke til en knapp hvor det sto "Login with Facebook". Jeg trykte der, men ingenting skjedde.

Er det hos meg det er feil, eller virker ikke den knappen?

EDIT: Jeg var på Administrer Facebook Connect

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

{

"error": {

"type": "OAuthException",

"message": "Error validating application."

}

}

Er det det her du mener? funker ikke her heller. Mener å huske (Kan ta veldig feil nå) at noen postet facebook loginen som en nyhet, og at den var i en slags beta fase. Eller tenker jeg på en annen funktion?

Endret av rukula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe jeg kjenner til. Tipper det er noe JonArve sysler med.

Det logingreiene det har vært snakk om før er et OpenID- prosjekt som jeg heller ikke har hørt noe mer om.

Altså- dette her er en totalt meningsløs post, bortsett fra at det kanskje kan være greit å vite at vi moderatorer heller ikke vet noe om dette.

Endret av CastorFiber
klargjorde hvilken post som var meningsløs.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt slitsomt å poste noen ganger, når man må anta at det man poster er kritikk..

Minner om at moderatorer også er vanlige medlemmer, og modererer vi en tråd, skal det gå klart fram i posten. Hvis ikke er det ikke nødvendig å ta inn over seg det vi skriver noe mer enn fra andre brukere av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Beklager ekstremt sent svar. Dette var nytt da vi oppgraderte til den versjonen av forumet vi er på nå. Om jeg ikke husker helt feil var vel det på vårparten en gang. Da fungerte facebook connect. Tanken er at man kan logge inn med facebook-profilen sin. Jeg ser også at det ikke fungerer lenger nå. Mulig at facebook har gjort noen endringer i APIet sitt og at forumleverandøren ikke har fulgt opp med en oppdatering.

Uansett. Det var vel knapt noen som brukte dette og jeg tror nytten er svært liten. Å ha en egen profil med autologin funker jo også bra. Skrudde av denne funksjonaliteten inntil videre og så kan vi heller vurdere å skru det på igjen om det skulle bli et behov en gang i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.