Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde 2011


siimen

Anbefalte innlegg

Stor sjanse for at jeg tar turen ned neste år ja. Var der i 2007 og har savnet det hver eneste sommer siden. Dessverre har forsvaret og jobbsituasjonen min satt en stopper for det de siste åra, men til sommeren håper jeg at jeg får kommet meg avgårde.

Som de andre sa; stemninga der nede er så utrolig avslappet og spesiell, at uansett hva som spiller av band så blir det en höjdare. Jeg var der hovedsaklig for å høre musikk sist, men én dag bestemte jeg meg for å bare nyte stemninga og gå litt rundt og høre på random ting, og den dagen overgikk alle de andre til de grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Var på Roskilde fra 2003 til 2007 og jeg har veldig gode minner derfra, selv om to av årene var ekstremt våte.

Nå føler jeg meg dessverre litt for gammel for åtte dager på rad med øl, telt og musikk, og de siste årene har jeg kun dratt på Øya. Men jeg har virkelig hatt fem fine somre på Roskilde, og jeg anbefaler alle å oppleve festivalen minst en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Roskilde 06-08. 06 var jo helt utrolig fantastisk, perfekte førsteåret. Morrissey, Deftones, Tool, ROGER WATERS!

Har nå hatt to år på Open'er festival i Polen, et meget bra alternativ til Roskilde, som jeg personlig syns har blitt kjipere å kjipere med årene. Til stadighet flere kjipe folk og dårligere bookinger. Får se om jeg reiser ned igjen i år. Men da må de forbedre programmet så langt mangfoldig. Kikket en del på Exit Festival i Serbia, rett og slett forå prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.