Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimmu Borgir - Abrahadabra


embedded

Anbefalte innlegg

Har bare hørt den låta som har ligget på Spotify en stund. Ga egentlig opp dette bandet da Death Cult Armageddon kom, og jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe som helst! Tror ikke jeg i det hele tatt kommer til å gidde å høre gjennom denne skiva.

Forøvrig er nyinnspillingen av Stormblåst noe av det verste makkverket dette landet noensinne har prestert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt den låta som har ligget på Spotify en stund. Ga egentlig opp dette bandet da Death Cult Armageddon kom, og jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe som helst! Tror ikke jeg i det hele tatt kommer til å gidde å høre gjennom denne skiva.

Forøvrig er nyinnspillingen av Stormblåst noe av det verste makkverket dette landet noensinne har prestert :(

enig og enig.

orginalen stormblåst derimot er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt så mye på Dimmu Borgir før. Er vell ikke akkurat kristenmanns musikk :P

Men har hørt i gjennom plata 5 ganger nå! Aldri vert noe stort fan av symfonisk black metal... Men må si det låter bra :)

Liker Gateways godt.

Hør heller på Puritanical Euphoric Misanthropia! Desidert tøffeste og mest brutale skiva deres, og der er det symfoniske noe mer balansert enn på de nyere skivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.