Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

spm ang gutarmasterclass.net


v-amper

Anbefalte innlegg

hei har tenkt til å joine gmc. men eg lure på en ting. når eg trykker på registrer kommer det opp subscriber og pay once. vist eg velger subscriber og en måne. når den månen er over . blir det da automatisk en ny måne. og det blir trekt automatisk penger fra korte. vil bare ha en måne sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, subscription betyr abonnement, så da trekkes det nok automatisk som du sier, men velger du "pay once" så betyr det vel akkurat det - betal en enkelt gang.

ja, men det eg ikke helt kjønner er må eg betale så mye om gangen. det må jo vere mulig og avbryte abomonentet uten extra kostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det eg ikke helt kjønner er må eg betale så mye om gangen. det må jo vere mulig og avbryte abomonentet uten extra kostnader.

du trenger ikke å "Betale så mye om gangen" når du kun betaler for en måned? du må jo selfølgelig betale hele det månedesbeløpet, men ikke for mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GMC fungerer slik :

Subscription 1, 3 eller 6 mnd i slengen.

Hvis du velger 29 usd pr. mnd vil du bli trukket for akkurat det fra din paypal konto hver mnd, til du evt. avbryter medlemskapet.

Hvis du velger 69 usd pr. 3 mnd vil du bli trukket for akkurat det fra din paypal konto hver 3 mnd, til du evt. avbryter medlemskapet.

Hvis du velger 228 usd pr. 12 mnd vil du bli trukket for akkurat det fra din paypal konto hver 12 mnd, til du evt. avbryter medlemskapet.

Hvis du avbryter før du har brukt opp alt du har betalt for, får du ikke refundert noe.

Hvis du ønsker å bruke tjenesten over lengere tid, så blir det billigst på sikt å velge 3 eller 12 mnd subscription.

Pay once betyr at du betaler et engangsbeløp på 150 usd for å være medlem i 6 mnd.

Du vil ikke bli automatisk trukket når de 6 mnd er utløpt.

Har vært medlem av GMC tidligere, men meldte meg av da de øket prisene til det dobbelte.

Sjekk ut http://www.guitartricks.com istedet. De er mye billigere, mye større og er karaktisert som et av de beste nettstedene for online gitarlæring.

Se en review av nettstedet her : http://www.onlineguitarcourses.com

Håper dette var til hjelp

Rock on !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.