Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mmmm! Kjøpt meg Ibanez!


hkh

Anbefalte innlegg

jo, det skal jeg si deg.

Jeg var i byen med en kompis og en veninne. Hun veninnen skulle kjøpe seg en gitar og vi skulle hjelpe henne med å finne en grei en til under 6000. Det var da jeg så denne. jeg plukket den opp, spilte litt på den og forelsket meg med en gang. En av de som jobber der (hagstrøm musikk) kom bort til meg og spurte om jeg ville kjøpe den, de hadde nettop tatt den inn brukt i bytte mot en annen gitar. De ville ha 9000 for den. Nypris på den er ca. det dobbelte. på kontoen min hadde jeg på det tidspunktet 5500 kroner. Hmm... tenkte jeg. Kossen skaffer jeg 3500 kroner til ny gitar dritkjapt? Løsningen var selvsagt helt genial: Jeg solgte den gamle gitaren min for 3500 (samme som jeg kjøpte den for brukt, nypris 9000) til hun jenten som var med som egentlig skulle ha gitar.

Hun fikk gitar og jeg fikk kongegitar og alt er bra.

Det er forresten en Ibanez Prestige s2020xav 2001 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Akustisk-simulatoren" kalles piezo ;-)

ah! det forklarer hvorfor det står "Piezo på" på den tingen som viser hva alle knappene er til der som knotten skal være når det er på....

har endelig funnet ut av kossen alle knottene funker og sann...

ja, hadde yamaha pacifica mike stern signatur før, en gammel versjon.

Ikke så veldig fin å se på, men god å spille på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.