Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP Studio VS Epiphone LP Studio


GuitarPro96

Anbefalte innlegg

Epiphone LP Standard fra Kina er helt OK gitarer men jeg ville definitivt gått for en Gibson. Har både Epi LP, Gibson LP Standard og Gibson LP Studio i hus og det er ingen tvil om hvilken som samler mest støv. Men det må sies at Kina-gitaren kom seg mye etter at jeg skiftet tunere til Vintage Grovers, oversadel, DiMarzio mikker og Gotho bridge. Men fortsatt for lite "mojo" i forhold til de 2 andre. ^_^

Regner med det er Epi som samler mest støv?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, Epiphone er helt kurante gitarer, og flotte ift pris, men om man har pengene er prisforskjellen opp til Gibson absolutt verdt pengenge.

Personlig kan jeg varmt anbefale Studio Faded. Synes disse har langt mer behagelig lakk på halsen (blir ikke like sticky), og står ellers ikke tilbake for "ordentlig" studio på noe annet enn lakk spør du meg, og der synes jeg som sagt Faded er bedre. Ser røffere ut også! \o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, Epiphone er helt kurante gitarer, og flotte ift pris, men om man har pengene er prisforskjellen opp til Gibson absolutt verdt pengenge.

Personlig kan jeg varmt anbefale Studio Faded. Synes disse har langt mer behagelig lakk på halsen (blir ikke like sticky), og står ellers ikke tilbake for "ordentlig" studio på noe annet enn lakk spør du meg, og der synes jeg som sagt Faded er bedre. Ser røffere ut også! \o/

oki :) Ja,blir Gibson ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.