Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk til Yngtchie Blacksteen for lang og tro tjeneste som moderator


jonarve

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Yngtchie Blacksteen har etter lang og tro tjeneste valgt å legge moderatorskoene på hylla. Årsaken er rett og slett at han ønsker å bruke tiden sin på litt andre ting. Fair :) Ønsker å benytte anledningen til å takke han for lang og tro tjeneste som moderator. Han er selvsagt tildelt evig støttemedlemskap og vi håper å fremdeles se han mye på forumet fremover.

- Jon Arve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh... :( Takk for lang og tro tjeneste! :)

Finnes det noen oversikt over når han ble moderator? Synes han fortjener en liten dings med datoer "Moderator fra XX.XX.XX - XX.XX.XX." :D

Etter en rask sjekk i moderatorforumet finner jeg et innlegg fra 31. mars 2005 der jonarve foreslår meg og en annen bruker som nye moderatorer, og mitt første innlegg er fra dagen etterpå. Ikke en aprilspøk, altså, men det betyr visst at jeg var moderator fra 1. april 2005 til nå.

Grunnen til at jeg nå leverer inn skilt og våpen er da altså at jeg rett og slett ikke tilbringer så mye tid på forumet som jeg en gang gjorde, og siden det å faktisk være litt overalt og passe på er en viktig faktor for enhver moderator, da virket det greiere å kaste inn håndkleet og heller overlate jobben til andre. Ønsker Audun og kristoffereide lykke til med jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.