Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny billig (bra forsterker


v-amper

Anbefalte innlegg

Litt mere info hadde gjort seg.

Hvor skal den brukes for eksempel? det er litt forskjell på en Øveamp på gutterommet og en amp som skal brukes i øvingslokalet og scena.

Hadde også ver stilig hvis du hadde kommet med meninger om du vill ha en combo eller stack..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mere info hadde gjort seg.

Hvor skal den brukes for eksempel? det er litt forskjell på en Øveamp på gutterommet og en amp som skal brukes i øvingslokalet og scena.

Hadde også ver stilig hvis du hadde kommet med meninger om du vill ha en combo eller stack..

har sett på dave mustaine megastacken nå. den ser intresant ut... tror dere den er noe? skal bre spille heime. har allerede en 140 wat. til konsterter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hjemmebruk ville jeg gått for enten en modelleringsforsterker alá Vox VT30/50, eller en lavwatts rørforsterker alá Vox AC4TV eller tilsvarende

edit: om du har muligheten til å dra opp volumet litt så kan også Vox Nighttrain eller Orange Tiny Terror på en 1x12 være noe å se på. Eller en liten Bugera-sak om du ikke er redd for Behringer. De store rørtoppene deres låter hvertfall ganske bra, så er selv litt nyskjerrig på de mindre forsterkerne deres.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hjemmebruk ville jeg gått for enten en modelleringsforsterker alá Vox VT30/50, eller en lavwatts rørforsterker alá Vox AC4TV eller tilsvarende

edit: om du har muligheten til å dra opp volumet litt så kan også Vox Nighttrain eller Orange Tiny Terror på en 1x12 være noe å se på. Eller en liten Bugera-sak om du ikke er redd for Behringer. De store rørtoppene deres låter hvertfall ganske bra, så er selv litt nyskjerrig på de mindre forsterkerne deres.

hei. har en behringer så ... og den suger.. hvertfall til metal det er en 65 x 65watt de er snakk om

har og prøvd en liten 20 wat . den var elendig :P INGEN gain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lært deg å bruke den Behringerforsterkeren? Det er en transistorforsterker, og alle moderne transistorforsterkere kan gi det mer gain enn du trenger på veldig lavt volum, rett og slett på grunn av måten de er lagd på. Kvaliteten på lyden kan vi kanskje diskutere, men en stereoforsterker fra Behringer på 2x 60 watt vil begynne å låte brukbart. Hva er den eksakte betegnelsen på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lært deg å bruke den Behringerforsterkeren? Det er en transistorforsterker, og alle moderne transistorforsterkere kan gi det mer gain enn du trenger på veldig lavt volum, rett og slett på grunn av måten de er lagd på. Kvaliteten på lyden kan vi kanskje diskutere, men en stereoforsterker fra Behringer på 2x 60 watt vil begynne å låte brukbart. Hva er den eksakte betegnelsen på den?

har hatt den en stund nå. mangen som har vert og skrudd på den .. men er veldig kresen på lyd så :P ..

men eg må si med en boss mt-2 metal zone . og inputt via aux in (eller ka det heter) er det rå lyd. men når eg pinch harmonix og dive bombs *mister* den litt av hyle på en måte (når eg bruker pedalen). det mangler liksom ltt vist du kjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skjønner jeg en god del. Jeg tror dette kan løses på helt andre måter enn å kaste penger på det. Har du vært i en butikk og prøvespilt en dyrere forsterker som gir deg lyden du er ute etter? Det tror jeg er en god løsning for deg.

Jeg har en sånn forsterker selv. Jeg har spilt siden jeg var tolv. Det er 38 år siden. Jeg har ikke noe problem med å få masse gain ut av den forsterkeren. Det eneste som er feil med den, er at det står Behringer på den.

Dette er vel ena v de aller beste forsterkerne Behringer har laget. Mange påstår sikkert at det ikke er mye å skryte av, men nok om det.

Sett model på british, skru drive på fullt og mode til hot, så skrur du volumet på gitaren din på fullt, level på kanalen på 8, mastervolum helt ned før du skrur det litt opp, og så sjekker du om du ikke har nok gain..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.