Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Progressiv rock demo album


Gjest Vegar Jørgenstuen

Anbefalte innlegg

Gjest Vegar Jørgenstuen

Inpirert av geniale band som Pink Floyd, Opeth, Metallica, Dream theater og mange andre bestemte jeg meg for å faktisk for å lage et konsept album som handler om planeten vi bor på. Hadde vært fint å fått noen kommentarer om albumet, men hvis du ikke har mye positivt å kommentere så kan du godt holde det for deg selv ;)

Jeg vet at jeg ikke er noe særlig flink til å synge, men jeg blir helt sikkert bedre med tid. Jeg hadde heller ikke øvd noe før jeg tok opp sangene, men det funker, mener jeg da.

Link til Dream Portal på urørt

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt gjennom en 4-5 låter nå. Du skal ha kjempeskryt for ambisjoner og ideer. Som demo så er det mye bra kvaliteter her, men det er ett stykke igjen til en produksjon som er fullgod. Det som trekker mest ned, og som du nevner selv er nok sangen - der tror jeg kanskje i det lange løp at du kanskje burde vurdere å ta inn noen andre - så kan du heller bruke tiden på å øve på gitar og på låtskriving - for at du har talent er det ikke tvil om. Det må bare finpusses litt (øve-øve-øve). Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var stilig musikk, ikke helt min musikksmak. Ville forresten kalt dette psykadelisk og ikke progressivt :)

jeg må nok si vokalen høres litt sur ut i mine ører. Hadde vært penere med en ren vokal.

Ser ut som du har lagt mye arbeid i dette og det ble et bra resultat! Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Jørgenstuen

Har hørt gjennom en 4-5 låter nå. Du skal ha kjempeskryt for ambisjoner og ideer. Som demo så er det mye bra kvaliteter her, men det er ett stykke igjen til en produksjon som er fullgod. Det som trekker mest ned, og som du nevner selv er nok sangen - der tror jeg kanskje i det lange løp at du kanskje burde vurdere å ta inn noen andre - så kan du heller bruke tiden på å øve på gitar og på låtskriving - for at du har talent er det ikke tvil om. Det må bare finpusses litt (øve-øve-øve). Stå på!!!

Ja, jeg hadde likt å hatt andre til å ta opp alt bortsett fra gitarn egentlig. Jeg er mer en låtskriver enn en instrumentspiller. Jeg har nettopp begynt å øve ordentlig på instrumenta. Har for det meste bare spilt det jeg har hatt lyst til å spille og gitt opp hvis noe har blitt for vanskelig, men det er det slutt på nå :P takk for kommentar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Jørgenstuen

var stilig musikk, ikke helt min musikksmak. Ville forresten kalt dette psykadelisk og ikke progressivt :)

jeg må nok si vokalen høres litt sur ut i mine ører. Hadde vært penere med en ren vokal.

Ser ut som du har lagt mye arbeid i dette og det ble et bra resultat! Stå på :)

hehe takk :D

Kan godt kalle det psykedelisk også. Har ikke noe imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.