Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender BlackTop


Loztboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja Jazzmasteren så minst fristende ut. Jazzmaster Classic Player Special som jeg selv bruker er mye kulere :)

Syntes også at knottene på Telecasteren så helt feil ut, men de er lett å bytte ut.

Jeg har GAS'a lenge på en '72 Telecaster Deluxe, og når jeg tenker meg litt om, tror jeg jeg går for den istedet for BlackTopen..

Opsann, mente Jazzmasteren ja : )

Knottene på Telecasteren ligner litt på noe du kan finne på gamle Kjøkkenovner :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knottene på telecaster'n er da ikke noe annerledes enn knottene på de andre...

Er vel mest det at de er meget uvante på en telecaster med tradisjonelt brett for potmeterne... Synes Telen var kul jeg, spesielt i svart. Men si meg en ting er ikke plata snudd feil vei?

Endret av GreenMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo hardcore sss-mann på strat, men synes absolutt at straten spesielt har sine gode sider. Jeg har jo alltid siklet etter humbuckergitar med lønne-gripebrett, og de nye Gibson-gitarene som har det, har jo en hals så flat som en pannekake. Og straten har jo noen ok muligheter til splitcoil... må vel sjekkes ut ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.