Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En helt vanlig Tele


Anbefalte innlegg

Hejsan

Ja nu har jag gjort nått jag inte har gjort förut :D faktisk köpt en färdgilackad Telekropp och satt ihop mig en helt vanlig Tele he he he , inga burstar eller annan kruzzidull :lol: , ända jag har lackat är p-skyddet med lite bronsaktigt/frostigt mönster med en aningen glitter i och tintat lönnhalsen i en skön

vintagegul, all mekanik i guld och wilkinsonmickar, ja som sagt en helt vanlig tele men stilren och snygg så nu återstår bara injustering av Telen.

dscf0348.jpg

dscf0347c.jpg

dscf0352.jpg

dscf0350o.jpg

dscf0354m.jpg

dscf0357.jpg

dscf0351w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småpen! Med nikkel hardware og plain brett hadde den blitt uimotståelig! ;)

he he ja kansje det men du skulle se den i virkligheten, bildene er dålige som vanlig he he

guldmekaniken er faktisk penere på den her en hva nickel er tror jeg , men som sagt

så har vi ulike smaker og det er bra det synes jeg ellers vill verden väre trist ;)

So keep on rocki´n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja kansje det men du skulle se den i virkligheten, bildene er dålige som vanlig he he

guldmekaniken er faktisk penere på den her en hva nickel er tror jeg , men som sagt

så har vi ulike smaker og det er bra det synes jeg ellers vill verden väre trist ;)

So keep on rocki´n

Bang right on target, pal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.