Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Brötthästens greier 2010


Brötthäst

Anbefalte innlegg

Min siste anskaffelse er en gretsch Electromatic Pro Jet. Som de fleste andre budgetgitarer trengte den et oppsett for å leve opp til potensiale. Dommen har ikke falt over pickupene ennå siden jeg ikke har testet den med hovedriggen min ennå. Gitaren er latterlig lettspilt med sin 24.6 mensur og siden jeg er blant de som liker slanke halser passer den meg bra.

En P90-gitar må man jo også ha :) Jeg har en Reverend Charger 290 som jeg liker svært godt. Dette er mye "smell for bukken" og det blir nok en Reverend til på meg etter hvert.

Og sist, men ikke minst; min tele partsocaster satt sammen av undertegnede. HW1-kropp, musikraft hals med "SRV-profil", Dimarzio Twang King pickuper, kluson vintage tuners, intonasjonskompenserte messingsadler og et latterlig overpriset Fender plekterbrett. Låter killer når jeg er i twangmodus.

Jeg eier også en Godin jazzbox og to forsterkere samt diverse pedaler som jeg ikke har bilder av i skrivende stund. Det kommer etter hvert :)

post-4252-015004800 1284411233_thumb.jpg

post-4252-066448500 1284411281_thumb.jpg

post-4252-024788500 1284411293_thumb.jpg

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det plekterbrettet blir nok erstattet etter hvert :blush:

Etter et langt liv som Fenderbruker så oppdager jeg etter hvert til min forskrekkelse at gitarer med 24.75 passer meg som ikke er utstyrt med sjauerhender bedre. Men telen blir her i tilfelle jeg skulle komme på andre tanker. Dessuten så er ikke partsocastere verdt mer enn knapper og glansbilder på bruktmarkedet.

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.